Is je product beschadigd, verloren of gestolen? Dat is vervelend! Laat het ons snel weten. Wij regelen de rest.
Meld je defecte product aan in één van onze winkels, via de Klantenservice of online in jouw Coolblue-account.
Is het product zwaarder dan 30 kilogram en/of groter dan 175 x 78 x 55 centimeter?
Wat mag je van Coolblue verwachten bij schade aan je product?
Wanneer we jouw product hebben ontvangen, sturen wij het door naar een reparateur om te kijken wat het kost om het product te repareren. Hierna nemen wij contact op met onze verzekeraar Actua. Dit hoef je dus niet zelf te doen. Er zijn 2 mogelijke uitkomsten:
In dit geval vervalt de verzekering van je oude product en wordt deze dus beëindigd. Hiervan stuurt Actua je een bevestiging.
Wanneer je de verzekering maandelijks betaalt, is de minimale looptijd van je verzekering 12 maanden. Als je binnen het eerste jaar van je verzekering shoptegoed hebt gekregen van Coolblue, wordt daar het restbedrag voor de verzekering op in mindering gebracht.
Wat mag je verwachten bij verlies of diefstal van je product?
Na het invullen van het schadeformulier krijg je een mail van Coolblue met daarin shoptegoed ter waarde van de aankoopwaarde van je product. Hier wordt nog wel je eigen risico op in mindering gebracht. Zo kun je meteen een nieuw product uitzoeken.
In dit geval vervalt de verzekering van je oude product en wordt de verzekering dus beëindigd. Hiervan stuurt Actua je een bevestiging.
Wanneer je de verzekering maandelijks betaalt, is de minimale looptijd van je verzekering 12 maanden. Als je binnen het eerste jaar van je verzekering shoptegoed hebt gekregen, wordt het restbedrag dat je nog moest betalen voor deze verzekering afgetrokken van dit shoptegoed.
Heb je vragen over de verdere afhandeling? Dan kun je Actua ook bellen: 010 - 4477100.