Wat is de status van mijn reparatie?

Via Mijn Coolblue zie je wanneer we jouw pakket hebben ontvangen en wat we voor je gaan doen.

Wat mag ik van Coolblue verwachten?

Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, sturen we je een bevestiging per mail. Het kan voorkomen dat je product is aangekomen in ons magazijn en dat je nog geen bevestiging van ontvangst hebt gehad. Geen zorgen, het kan tot 24 uur duren voordat we je retour in behandeling nemen.

Vervolgens gaan we aan de slag met de door jou gewenste oplossing. We houden je hiervan per mail op de hoogte.
Wanneer je reparatie langer dan 2 weken duurt sturen we je een e-mail om je op de hoogte te houden. Als we extra informatie hebben gekregen van de reparateur (bijvoorbeeld dat er gewacht werd op onderdelen maar je product nu in behandeling is) zetten we dat erbij.

Wanneer je reparatie langer dan 3 weken duurt gaan we het op een andere manier voor je oplossen.

Eerder bekeken door jou